Cart:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen items in uw winkelwagen

0

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Bekijk dan eerst onderstaande veelgestelde vragen. Wordt uw vraag hier niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op!

De volgende onderwerpen treft u hieronder aan:

 


 

Algemeen

Productprijzen

Alle productprijzen zijn inclusief BTW, exclusief bezorgkosten.

Kan ik producten ook afhalen?

Nee, wij beschikken niet over een fysieke winkel.

 

Bestellen

Bestelprocedure

Stap 1: Producten selecteren

In onze webwinkel kunt u producten bestellen door middel van de 'In Winkelwagen' knop. Druk rechtsbovenaan op uw winkelwagen om de inhoud te zien of om af te rekenen. 

Stap 2: Winkelwagen 

In de winkelwagen heeft u de keus om het aantal producten aan te verhogen of te verlagen, een product uit het winkelmandje te verwijderen. Als u een bestelling wilt plaatsen, druk dan op de knop 'Afrekenen'.

Stap 3: Producten afrekenen

Bij 'Snel en veilig afrekenen' vult u (1) uw naam en adresgegevens in en selecteert (2) een verzendmethode (PostNL is voorgeselecteerd). Ten slotte kiest u voor een betaalmethode (3). Als u een ander land dan Nederland selecteert veranderen de verzendkosten.  of om verder te gaan met het bestelproces ("Plaats uw bestelling"). U kunt zich daar door middel van een vinkje op onze nieuwsbrief abonneren.

Stap 4: Inloggen of registreren

Indien u zich al eerder geregistreerd heeft, kunt u nu drukken op 'inloggen' in het bovenste menu. Wanneer u zich nog niet eerder heeft geregistreerd, dan maakt u gratis een account aan door onder uw adres 'Maak direct een account aan' aan te vinken. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar bij een volgende bestelling kunt u deze sneller afhandelen en tijdens het beste; proces heeft u altijd direct overzicht van (de status van) uw bestellingen.

Stap 5: Ander leveringsadres

Als u 'Ander leveradres' aanvinkt, kunt u een ander adres invoeren waar wij uw bestelling dan heen zullen sturen. Wanneer het factuuradres gelijk is aan het leveradres, hoeft u dat niet aan te vinken.

Stap 6: Betalen

Afhankelijk van de geselecteerde betaalmethode krijgt u nu de mogelijkheid om een betaling uit te voeren.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

U ontvangt  binnen enkele ogenblikken na het plaatsen van de bestelling de bevestiging per e-mail. Als u deze niet meteen vindt, kijk dan in uw spam-box.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We lossen dit graag voor u op.

Ik heb een vraag over de status van mijn bestelling

Als u zich heeft geregistreerd als klant, dan kunt u de status van uw bestelling volgen door in te loggen op uw account. In de sectie 'Mijn account' vindt u de status van uw bestelling onder de tab 'Mijn bestellingen'. U krijgt automatisch een email na verzending, ook wanneer u geen account heeft.

Voor welke tijd moet ik bestellen om mijn order de volgende dag te ontvangen?

Alle informatie met betrekking tot levertijd kunt u vinden op de pagina 'Verzenden en levertijd'.

 

Betalen

Voor vragen over betalingen en betaalmethoden verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Betaalmethoden'.

 

Verzending & levering

Voor vragen over verzending en levering verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Verzenden en levertijd'.

 

Retourneren

Voor vragen met betrekking tot retourneren verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Retouren'.

 

Annuleren

Ik wil mijn bestelling annuleren

Indien u een bestelling wilt annuleren neem dan z.s.m. contact met onze klantenservice op. Vermeld in uw bericht altijd uw bestelnummer en om welk product of producten uw annulering gaat. Onze klantenservice kan uw bestelling annuleren mits deze ons magazijn fysiek nog niet heeft verlaten.

Wanneer krijg ik mijn geld terug

Indien u een annulering doorvoert en uw bestelling al betaald was, dan zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden gecrediteerd. Indien de bestelling ons magazijn al heeft verlaten dient u de bestelling middels de retourprocedure naar ons terug te sturen.


Garantie 

Op alle producten die u bij ons koopt zit garantie.  Als u een artikel heeft waar iets mis mee is, dan gaat u ons een email sturen met een korte uitleg. Vermeld hierbij ook uw bestelnummer of de naam waaronder de bestelling geplaatst is. Vervolgens nemen wij (per e-mail) contact met u op om het probleem op te lossen.

 

Privacy

Voor alle informatie met betrekking tot uw gegevens en privacy verwijzen we u graag door naar de pagina 'Privacy Policy'.

 

Klachten

Een klacht dient u duidelijk omschreven schriftelijk bij ons in te dienen. Stuur deze onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, e-mailadres en het ordernummer naar:

Plus-Speelgoed.nl / Brixters BV
t.a.v. Afdeling klachten
Herenweg 15
3602AM Maarssen

Bij Plus-Speelgoed.nl ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Plus-Speelgoed.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Plus-Speelgoed.nl zal reageren op de klacht per email.

© 2015 Plus Speelgoed